Додано: 26 січня 2008, 00:44
День добрый, дамы и господа.
Меня зовут Яценко Александр и я с сегодняшнего дня являюсь помощником Президента Федерации Скочко В.И. (Vassko) в вопросе связанном с регистрацией федерации.
Привожу ниже общие итоги-планы о работе (следствия юр.консультации с юристом):
СУТЬ ПИТАННЯ: Порядок реєстрації громадського об’єднання, та необхідні для цього документи.
Порядок реєстрації об‘єднань громадян регулюється Законом України"Про об‘єднання громадян " № 2460 від 16.06.1992 р. та Положенням про порядок легалізації об‘єднань громадян, що затверджене Постановою Кабінету Міністрів України № 140 від 26.02.1993 р. Об‘єднання громадян України утворюються і діють з всеукраїнським, місцевим та міжнародним статусом. До всеукраїнських об‘єднань громадян належать об‘єднання, діяльність яких поширюється на територію всієї України і які мають місцеві осередки у більшості її областей. До місцевих об‘єднань належать об‘єднання, діяльність яких поширюється на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці або регіону. Територія діяльності самостійно визначається об‘єднанням громадян.
Громадська організація є міжнародною, якщо її діяльність поширюється на територію України і хоча б однієї іншої держави. Засновниками громадських організацій можуть бути громадяни України, громадяни інших держав, особи без громадянства, які досягли 18 років, а молодіжних та дитячих організацій - 15-річного віку.
Рішення про заснування об‘єднань громадян приймаються установчим з‘їздом (конференцією) або загальними зборами.
Членами громадських організацій, крім молодіжних та дитячих, можуть бути особи, які досягли 14 років.
Об‘єднання громадян діє на основі статуту або положення (далі - статутний документ).
Статутний документ об‘єднання громадян повинен містити:
1) назву об‘єднання громадян (повну, а також скорочену, його статус та юридичну адресу);
2) мету та завдання об‘єднання громадян;
3) умови і порядок прийому в члени об‘єднання громадян, вибуття з нього;
4) права і обов‘язки членів (учасників) об‘єднання;
5) порядок утворення і діяльності статутних органів об‘єднання, місцевих осередків та їх повноваження;
6) джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об‘єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань;
7) порядок внесення змін і доповнень до статутного документа об‘єднання;
8) порядок припинення діяльності об‘єднання і вирішення майнових питань, пов‘язаних з його ліквідацією.
У статутному документі можуть бути передбачені інші положення, що стосуються особливостей створення і діяльності об‘єднання громадян.
Статутний документ об‘єднання громадян не повинен суперечити законодавству України.
Легалізація (офіційне визнання) об‘єднань громадян є обов‘язковою і здійснюється шляхом їх реєстрації або повідомлення про заснування. Легалізація всеукраїнських об‘єднань громадян і міжнародних громадських організацій здійснюється Мінюстом, їх місцевих осередків та місцевих об‘єднань громадян - Головним управлінням юстиції Мін‘юсту в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими, районними, районними в містах Києві та Севастополі управліннями юстиції, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських Рад народних депутатів.
У разі, коли діяльність місцевої громадської організації поширюється на територію двох і більше адміністративно-територіальних одиниць, її легалізація здійснюється відповідним вищестоящим органом.
У разі реєстрації об‘єднання громадян набуває статус юридичної особи.
Для реєстрації об‘єднання громадян до реєструючого органу подається заява, підписана не менш як трьома засновниками об‘єднання громадян або їх уповноваженими представниками.
До заяви додаються:
1) статут (положення) в двох примірниках;
2) протокол установчого з‘їзду (конференції) або загальних зборів, які прийняли статут (положення);
3) відомості про склад керівництва центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи);
4) дані про наявність місцевих осередків, підтверджені протоколами конференцій (зборів);
5) документ про сплату реєстраційного збору;
6) відомості про засновників об‘єднання громадян (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання);
документ, який підтверджує місцезнаходження об‘єднання громадян.
Міжнародна громадська організація додатково подає документи, які підтверджують поширення її діяльності на території хоча б однієї іншої держави (довіреності, зобов‘язання, протоколи, документи про легалізацію тощо).
Заява про реєстрацію місцевої громадської організації розглядається у 3-денний строк після надходження документів. Рішення про реєстрацію або відмову в ній заявнику повідомляється не пізніше наступного робочого дня після його прийняття.
Заява про реєстрацію всеукраїнської та міжнародної громадської організації розглядається протягом одного місяця після надходження документів. Рішення про реєстрацію або відмову в ній заявнику повідомляється письмово в 10-денний строк після його прийняття.
За результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію об‘єднання громадян або про відмову в його реєстрації.
У реєстрації об‘єднанню громадян може бути відмовлено, якщо його назва, статутний або інші документи, подані для реєстрації об‘єднання, суперечать вимогам законодавства України. Рішення про відмову у реєстрації повинно містити підстави такої відмови. Це рішення може бути оскаржено у судовому порядку.
У разі реєстрації об‘єднання громадян засновникові видається свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка
Після отримання Свідоцтва необхідно зареєструвати організацію за її місцезнаходженням відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” № 755-IV від 15 травня 2003 року.
Для легалізації громадської організації шляхом повідомлення про її заснування до легалізуючого органу подається заява, підписана не менш як трьома засновниками громадської організації або її уповноваженими представниками. В заяві вказується прізвище, ім‘я, по батькові засновників громадської організації або їх уповноважених представників, рік народження, місце постійного проживання, назва організації і місцезнаходження центральних статутних органів, основна мета діяльності громадської організації. Підписи в заяві повинні бути завірені в установленому законом порядку.
Громадська організація, легалізована шляхом повідомлення про її заснування, вноситься до книги обліку громадських організацій, що ведеться легалізуючим органом.
Громадська організація, заснована шляхом повідомлення, не має статусу юридичної особи, отже, не може здійснювати від свого імені юридичних дій: відкривати рахунки в банках, укладати угоди, бути позивачем та відповідачем у суді тощо.
Меня зовут Яценко Александр и я с сегодняшнего дня являюсь помощником Президента Федерации Скочко В.И. (Vassko) в вопросе связанном с регистрацией федерации.
Привожу ниже общие итоги-планы о работе (следствия юр.консультации с юристом):
СУТЬ ПИТАННЯ: Порядок реєстрації громадського об’єднання, та необхідні для цього документи.
Порядок реєстрації об‘єднань громадян регулюється Законом України"Про об‘єднання громадян " № 2460 від 16.06.1992 р. та Положенням про порядок легалізації об‘єднань громадян, що затверджене Постановою Кабінету Міністрів України № 140 від 26.02.1993 р. Об‘єднання громадян України утворюються і діють з всеукраїнським, місцевим та міжнародним статусом. До всеукраїнських об‘єднань громадян належать об‘єднання, діяльність яких поширюється на територію всієї України і які мають місцеві осередки у більшості її областей. До місцевих об‘єднань належать об‘єднання, діяльність яких поширюється на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці або регіону. Територія діяльності самостійно визначається об‘єднанням громадян.
Громадська організація є міжнародною, якщо її діяльність поширюється на територію України і хоча б однієї іншої держави. Засновниками громадських організацій можуть бути громадяни України, громадяни інших держав, особи без громадянства, які досягли 18 років, а молодіжних та дитячих організацій - 15-річного віку.
Рішення про заснування об‘єднань громадян приймаються установчим з‘їздом (конференцією) або загальними зборами.
Членами громадських організацій, крім молодіжних та дитячих, можуть бути особи, які досягли 14 років.
Об‘єднання громадян діє на основі статуту або положення (далі - статутний документ).
Статутний документ об‘єднання громадян повинен містити:
1) назву об‘єднання громадян (повну, а також скорочену, його статус та юридичну адресу);
2) мету та завдання об‘єднання громадян;
3) умови і порядок прийому в члени об‘єднання громадян, вибуття з нього;
4) права і обов‘язки членів (учасників) об‘єднання;
5) порядок утворення і діяльності статутних органів об‘єднання, місцевих осередків та їх повноваження;
6) джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об‘єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань;
7) порядок внесення змін і доповнень до статутного документа об‘єднання;
8) порядок припинення діяльності об‘єднання і вирішення майнових питань, пов‘язаних з його ліквідацією.
У статутному документі можуть бути передбачені інші положення, що стосуються особливостей створення і діяльності об‘єднання громадян.
Статутний документ об‘єднання громадян не повинен суперечити законодавству України.
Легалізація (офіційне визнання) об‘єднань громадян є обов‘язковою і здійснюється шляхом їх реєстрації або повідомлення про заснування. Легалізація всеукраїнських об‘єднань громадян і міжнародних громадських організацій здійснюється Мінюстом, їх місцевих осередків та місцевих об‘єднань громадян - Головним управлінням юстиції Мін‘юсту в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими, районними, районними в містах Києві та Севастополі управліннями юстиції, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських Рад народних депутатів.
У разі, коли діяльність місцевої громадської організації поширюється на територію двох і більше адміністративно-територіальних одиниць, її легалізація здійснюється відповідним вищестоящим органом.
У разі реєстрації об‘єднання громадян набуває статус юридичної особи.
Для реєстрації об‘єднання громадян до реєструючого органу подається заява, підписана не менш як трьома засновниками об‘єднання громадян або їх уповноваженими представниками.
До заяви додаються:
1) статут (положення) в двох примірниках;
2) протокол установчого з‘їзду (конференції) або загальних зборів, які прийняли статут (положення);
3) відомості про склад керівництва центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи);
4) дані про наявність місцевих осередків, підтверджені протоколами конференцій (зборів);
5) документ про сплату реєстраційного збору;
6) відомості про засновників об‘єднання громадян (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання);
документ, який підтверджує місцезнаходження об‘єднання громадян.
Міжнародна громадська організація додатково подає документи, які підтверджують поширення її діяльності на території хоча б однієї іншої держави (довіреності, зобов‘язання, протоколи, документи про легалізацію тощо).
Заява про реєстрацію місцевої громадської організації розглядається у 3-денний строк після надходження документів. Рішення про реєстрацію або відмову в ній заявнику повідомляється не пізніше наступного робочого дня після його прийняття.
Заява про реєстрацію всеукраїнської та міжнародної громадської організації розглядається протягом одного місяця після надходження документів. Рішення про реєстрацію або відмову в ній заявнику повідомляється письмово в 10-денний строк після його прийняття.
За результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію об‘єднання громадян або про відмову в його реєстрації.
У реєстрації об‘єднанню громадян може бути відмовлено, якщо його назва, статутний або інші документи, подані для реєстрації об‘єднання, суперечать вимогам законодавства України. Рішення про відмову у реєстрації повинно містити підстави такої відмови. Це рішення може бути оскаржено у судовому порядку.
У разі реєстрації об‘єднання громадян засновникові видається свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка
Після отримання Свідоцтва необхідно зареєструвати організацію за її місцезнаходженням відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” № 755-IV від 15 травня 2003 року.
Для легалізації громадської організації шляхом повідомлення про її заснування до легалізуючого органу подається заява, підписана не менш як трьома засновниками громадської організації або її уповноваженими представниками. В заяві вказується прізвище, ім‘я, по батькові засновників громадської організації або їх уповноважених представників, рік народження, місце постійного проживання, назва організації і місцезнаходження центральних статутних органів, основна мета діяльності громадської організації. Підписи в заяві повинні бути завірені в установленому законом порядку.
Громадська організація, легалізована шляхом повідомлення про її заснування, вноситься до книги обліку громадських організацій, що ведеться легалізуючим органом.
Громадська організація, заснована шляхом повідомлення, не має статусу юридичної особи, отже, не може здійснювати від свого імені юридичних дій: відкривати рахунки в банках, укладати угоди, бути позивачем та відповідачем у суді тощо.